ימי הולדת

הגדולה נולדה במזל קשת. ברחה מהבטן באמצע תשיעי.
הקטנה לעומתה - שום דבר לא בער לה. נתקעה לי בבטן עד אמצע העשירי.
במשך כל ההריון הייתי בטוחה שהיא תהיה מזל עקרב. אמרתי לכולם שגם אם תקדים, וגם אם תאחר,
עקרב וזה סופי.
אבל היא הראתה לי (:
נתקעה כל כך הרבה זמן בבטן, שנכנסה יומיים לתוך מזל קשת, ולי יש שתי קשתיויות בבית (:

ומה שזה אומר, זה ששני ימי ההולדת צפופים. שלושה שבועות הפרש.
בשנה שעברה היה מאוד קשה להסביר לגדולה, למה לקטנה יש יום הולדת קודם, אם היא זאת שגדולה בניהן (:
גם השנה השאלה עלתה, ולמרות שהגדולה בת 7, אני לא בטוחה שהיא מבינה בדיוק את ההסבר (:

אז מה בתכנון - יום הולדת לקטנה (תהיה 4) בבית עם המשפחה הקרובה, יום הולדת בגן, ויום הולדת לילדי הגן וחברים עם מפעיל. ואז יום הולדת לגדולה  בבית עם המשפחה הקרובה, עוגה לביה"ס, ויום הולדת עם מפעיל לחברים מהכיתה (:
קרנבל שלם - והכל בתוך חודש. שמח פה (:

וזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על עוגות יום ההולדת.
שתיהן אוהבות עוגות גבינה, אז סבתא תכין אחת, ואני אחראית על העוגה המקושטת.
הקטנה ביקשה ווינקס. נראה מה יצא.

בנתיים, מצורפת העוגה של שנה שעברה.






















העוגה מועתקת העוגות קיטי של אודליה
http://www.odelia.co.il/


תגובות