חנוכה, חנוכה, חג יפה כל כך...

מסיבות לנוכה בגן הן תמיד הפתעה.
תמיד הן מוצלחות, תמיד הן כייפיות, ותמיד הן מושקעות.
הילדים, כולם בלבן, עם האור האולטרה סגול, פשוט מקסימים.
וחגיגות יפות = צילומים יפים. (:

יש לציין שחגיגות חנוכה בגן העירוני לא נופלות מאלו של הגן הפרטי.

ניגשתי בשמחה לעיצוב שני דפים ממסיבת חנוכה של עדי.
הכנתי אותם ברוח הרגילה שלי. זה היה נחמד אחרי עיצוב של כמה דפים שאינם בסגנון הרגיל שלי.

הדפים הוכנו מראש עם מחשבה עליהם בכפולה.
זה משהו שאני עושה לאורך כל האלבום הזה (האלבום השני שלי).
למדתי באלבום הראשון שנורא מפריע לי אם שני הדפים שפתוחים בו זמנית אינם מדברים.
זה יוצר הרבה מאוד רעש בעינייים.

עמוד ראשון:

עמוד שני:

ושני העמודים יחדיו כדי להראות את הזרימה שלהם:


תגובות

  1. מקסימים אחד אחד ומשלימים מאד יפה יחד!

    השבמחק
  2. זרימה משגעת!!!!
    אני ממש אוהבת את הדפים האלה והחיבור בניהם :):):)
    מסיבות חנוכה בגן הן אכן מיוחדות :-)
    עברתי משהו כמו 20 כאלו בגן של אמא שלי ואני מתגעגעת :):):)
    כמובן שתמיד הכנו יחד גם את כל הקישוטים, המתנות, התפאורה והאביזרים :):)

    השבמחק
  3. דפים חמודים:)

    השבמחק
  4. דפים מקסימים !
    מאוד התחברתי לעיצוב הנקי, לצבעים, ולעיצוב של הזרימה..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם