הטילדה הראשונה שלי

טוב, נו, אז אם קונים קונים קונים, צריך גם לשבת לעשות.
אז בהתחלה קניתי חותמות ילדות מתוקות אצל קרנושי בסדנת שאריות.
אח"כ החלטתי שבכל זאת צריך גם טילדה.
אז מהמפגש עם גלי וקשת (שהיה נהדר!) יצאתי עם הטילדה הראשונה שלי.

מה שהביא אותי לרוץ אתמול לרכוש צבעי עיפרון שעובדים עם מים, ולבזבז שעות בחיפוש
אחר סרטון הדרכה טוב. ואז, אחרי שראיתי כמה סרטונים, אחר הצהריים ניגשתי למלאכה עצמה.
כמה הכנות (:

רק כדי שלא תחשבו שזה פשוט, בשביל לעבוד (ליצור) אחה"צ היה צריך לדאוג לחברה לעדי,
שתעסיק אותה, ולרכוש לנועה חבילת צבעי עיפרון משלה, רק כדי לגלות שגם כשיש לה חבילה משלה, היא
חייבת את שלי, כי שלי בצבעים יותר יפים. (:

את הטילדה הראשונה גזרתי מסביב, והאמת, אני לא אוהבת את זה, ויותר לא אעשה את זה.
אולי זה בגלל שלא העזתי לנסות לחתוך את האזור הלבן שבין הבלונים לטילדה, ואת האזור שבין המגפיים. זה בכלל אפשרי?

זה הכרטיס שיצא לי.

את הכרטיס עצמו אני די אוהבת.

את הטילדה השניה שלי רק צבעתי. עדיין לא שילבתי בכרטיס, אבל רציתי לראות אם באמת אני אוהבת את זה יותר לא גזור במדוייק, אלא פשוט כאליפסה מסביב לתמונה.


והתשובה היא כן, אני הרבה יותר אוהבת את זה ככה. לפחות כרגע. מחכה ליצור עם זה כרטיס ברכה (:


תגובות

  1. אני אוהבת את זה בשתי הצורות :):):)
    יצא לך כרטיס ממש מתוק! וצבעת נהדר :):)

    השבמחק
  2. הצביעה מקסימה בעיני
    מזכירה לי ספרי ילדים.
    ואני דווקא אהבתי יותר את הטילדה הגזורה.
    לדעתי ממש לא מפריע הרווח הלבן שנשאר בין הרגליים וליד הבלון

    השבמחק
  3. מתוק! טילדה אכן דמות מקסימה:)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם