בסימן עיגולים

עוד כמה דפים לאלבום המשפחתי (:
הפעם - עיגולים.

דף ראשון:
לעדי יש שיער קצרצר. מסרב לגדול.
יום אחד היא ביקשה צמות. מה עושה אמא פולניה? מנסה לשכנע את הילדה שלא צריך - למה לחשוף אותה למקור לעוגמת נפש? אבל היא התעקשה. ומה אני אגיד לכם? צדקה. צדקה בענק!!!
למרות שהן קצרות, הן יצאו מהממות, והילדה קרנה מאושר.


והכפולה שלו:
צולם במסיבה שנועה החליטה לערוך לכמה חברות טובות.
קישטנו מאפיניס בבצס סוכר, שיחקנו חבילה עוברת - מעשה ידיה של נועה, אכלנו פיצות, והבנות היו מאושרות עד הגג (:


רק כדי לוודא שהמאפינס המהמם הזה לא יעבור לו בלי שתשימו לב - באדיבות הקריקט החדש (:

ושימוש נחמד לכפתורי הפימו מסדנת יום ההולדת שלי (:


דף שלישי:
לקראת סוף השנה התברר שבית הספר לא נותן לילדים תמונת מחזור שנתית.
החלטנו כנציגות הועד שלא יתכן לוותר על תמונה כיתתית. ועוד כיתה א'!
אז יום שישי חמים בתחילת יוני הגענו לבית הספר מצויידות במצלמות, וצילמנו את הילדים תמונת מחזור מסודרת, וכמה תמונות ספונטניות בכיתה. מזכרת נהדרת (:

העיגולים בראש העמוד, עם המילים "סוף כיתה א" הם בכתב של נועה. היא מאוד התלהבה לכתוב אותם בעצמה, וברוח נושא המזכרות, ברור שזה יעניין אותה בעתיד וישמח אותה לא פחות מהתמונות. אולי אפילו יותר (:

ותמונת המחזור:


 תובנות:
לא להאמין איך הדפים שלי השתנו עם הזמן.
כשאני פותחת היום את האלבום הראשון שהכנתי (עוד לא עברה שנה!) אני ממש לא אוהבת ולא מתחברת לחלק גדול מהדפים שם.
היום רוב הדפים שלי מבוססים על רקע מתון, אם לא חלק, מה שמאפשר לתמונות לקפוץ ולקבל את המקום הראוי להן. והקישוטים מכניסים את הצבע.
אני גם מקפידה להכין תמיד את הכפולות ביחד, ואז הן תואמות, וזה נותן לאלבום מראה הרבה יותר שלם.

אני מאוד אוהבת את שתי הכפולות האלו.
פשוט כייף לי ונעים לי להסתכל עליהן (:

תגובות

  1. דפים יפהיפהים פשוט!
    כמו שכבר אמרתי לך בעבר, אני מאוד מאוד אוהבת ומתחברת לסגנון הנקי והמסודר שלך.

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך, אני חושבת שהוא דומה לשלי.
    הרקע פחות חזק ומה ששומעים הכי הרבה זה את התמונות.. זה אלבום הרי לא?
    מאוד אהבתי את דפי העיגולים שלך.
    ואני יכולה להבין את הזיעזוע מהדפים הראשונים שעשינו אי פעם.. את אומרת לעצמך..מה חשבתי שהכנתי את זה!

    השבמחק
  3. הדפים משגעים !!!
    מאוד אוהבת את "תקופת העיגולים" שלך...

    ו.. סגנון משתנה. יש סיכוי שעוד (פחות מ) שנה, לא תאהבי את אילו.. כמו שרואים את עצמינו עם בגדים שמי מבין למה פעם לבשנו אותם.........

    בכל אופן, הסגנון שלך - מקסים !

    השבמחק
  4. יפה לך בעגול..ותתחדשי (איזה כיף שכבר את משתמשת...)

    הסגנון הנקי הזה יושב עלייך בול (-:

    השבמחק
  5. ממקו20.7.10

    בהחלט דפים יפים, הבגנון הנקי הזה כל כך מתאים לך, ממש דפים עדינים ומקסימים!
    איזה חמודה שנתת לנועה לרשום!! הצלחת לנשום בזמן הזה??שלא תהרוס לך את הדפים!

    השבמחק
  6. תתחדשי קודם כל:)
    העמודים יצאו משגעים!

    השבמחק
  7. דפים מתוקים. מאוד אוהבת שילוב עיגולים בדף מרובע...

    השבמחק
  8. מיכל21.7.10

    הדפים מקסימים! טוב שעשית קלוזאפ לקאפקייק כי באמת מרחוק אי אפשר לשים לב להשקעה שבו.

    אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך שבא לידי ביטוי בדפים ובקנבסים המקסימים.

    השבמחק
  9. הדפים האלו פשוט מהממים!!!! אני באמת בכל פעם נדהמת מחדש מהרעיונות והמיוחדות של כל דף שלך!
    בעיקר אוהבת את הדף עם הקאפקייק וזה עם השמלה - פשוט מ-ד-ה-י-מ-י-ם!!!

    השבמחק
  10. אנונימי26.7.10

    יעל- את לא סתם... דפים יפהפיים!!
    מתה על הסגנון שלך, כבר אמרתי לך??
    (-*
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  11. האמת היא שאני אוהבת לתבונן בדפים ישנים ולראות את השינויים עברתי.
    אני מאד מקווה שאת לא מרגישה צורך לכין את הדפים הישנים מחדש.


    כייף לראות איך סגנון מתגבש וכייף שיש לך תיעוד לזה.

    אהבתי מאד מאד את הרעיון לת לה לכתוב בכתב ידה .
    זה כל ך אותנטי - מ גם שכתב ידה נראה מושלם ( בטח ליד כתב היד שלי)


    הף עם צמות משגע ואניחייבת פעם לראות בלייב את הדפים לך בלי טשטוש של הפנים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם