שעשועי תפירה

טוב, אז קניתי  מ-ל-א  בדים.
ואחותי טיילה בחול והביאה לי עוד קצת.
אז עכשיו גם צריך לעשות מהם משהו, לא?

חיפשתי משהו קל ופשוט.
שלא יקח יובלות וירפה את ידי.
ושלא יהיה עם ריצ'רץ', שאני עוד לא מתמודדת איתו...

באחת הרכישות קניתי כמה בדים תואמים שכבר חתוכים בצורת ריבועים.
החלטתי שאני לא מתעסקת עם גזירות ומדידות, ופשוט לקחתי שני ריבועים זהים בגודל והכנתי סלסלה.
יש פה ביטנה, בוקסינג, מילוי עם לבד, קצת קישוט, וכמובן תפירה.
אחלה פרוייקט (:

והנה התוצר (:


הסלסלה גדולה. משהו כמו 25X20.
לכן כדי לייצב אותה מעט יותר הוספתי תחתית מקרטון ביצוע עטוף בבד מאותה סידרה, ואני מוצאת שזה הוסיף המון.
לקישוט קטן הוספתי סרט בז' (:



אחרי שהסלסלה הייתה מוכנה, ממש התבקש לי להוסיף כפתור לקישוט ב- center של אחד הפרחים, וזה היה עוד touch קטן שהוסיף. אז הנה תמונה (:


זהו, האמת, נהניתי מאוד (:
מחכה לפרוייקט הבא, בתקווה שהוא יהיה קצת יותר מורכב (:

תגובות

  1. הסלסלת בד מהממת!!
    בככל לא רואים שאת בתחילת הדרך בכל הקשור לתפירה :)

    השבמחק
  2. סלסילה נהדרת
    אני רק יכולה לדמיין איזה ממתקים תכיני עם הבדים המהממים!!!! שמיכלי בחרה לך

    השבמחק
  3. סלסלה מהממת!! לא חשבתי שהיא כל כך גדולה!
    לא ייאמן איך כל דבר שאת נוגעת בו, את הופכת להיות ממש מקצועית בו! בכלל לא נראה כמו עבודה של מתחילה :)
    הבדים נהדרים! והכפתור והסרט מוסיפים המון! המשיכי כך :):)

    השבמחק
  4. מקסים !! איזה יופי !! מחכה לראות עוד...

    השבמחק
  5. מדהים!
    איזו סלסלת בד יפיפיה!
    הבדים מדליקים והטאצ' של הכפתור מקסים!

    השבמחק
  6. יעלי מותק- יש משהו שאת לא יודעת לעשות?! איזה ידים מוכשרות!
    מחכה לראות מה הלאה עם הבדים:)

    השבמחק
  7. תמשיכי להשתעשע ולהנות :o))
    יצא לך קופסה מקסימה
    והבדים פשוט מעלפים !

    השבמחק
  8. יצאה לך סלסילה מקסימה, עם שילוב בדים יפים ממש. הכפתור רק מוסיף ובדיוק במקום.
    אהבתי.
    יעל.

    השבמחק
  9. אנונימי17.1.11

    מקסים!
    אוהבת מאוד את הבדגים והתוצר.

    השבמחק
  10. מקסים!!
    איזה כיף לך!
    אני בדיוק מנסה להחליט איזה בדים אני רוצה לקנות...
    בנחלת בנימין אני מרגישה כל כך חסרת אונים מול מיליון חנויות הבדים, כשאין לי מושג מה אני רוצה ו/או צריכה לקנות...
    ב-etsy אני מנסה ועוד לא מחליטה...
    בקיצור - כל הכבוד לך, על הקניה והכי חשוב - על הביצוע :-)

    השבמחק
  11. בתור אחת שגם יחסית מתחילה בתפירה אני חייבת לציין שהיכולות שאת מראה מוכיחות שריצ'רץ' קטן עלייך לחלוטין!! יופי של סלסלה !

    השבמחק
  12. יש לך את זה! ביג טיים.

    סלסלה נפלאה, אוהבת את שילובי הצבעים, הבדים ובעיקר - את הכפתוריה:-)

    ישש !!

    השבמחק
  13. סלסלה יפהיפה ! מדוייקת, מעוצבת בטעם נפלא כהרגלך, פשוט נהדרת !
    רוצים עוד :)
    LoolaB

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם