החלפת יום המשפחה

להחלפת יום המשפחה נרשמתי בקלות לא אופיינית.
אבל זאת לא חוכמה. היה לי רעיון!!!

חייבת לציין שהרבה יותר קל להרשם להחלפה כשיש רעיון בר ביצוע.
רוב אלמנט הלחץ יורד (:

לכן גם יכולתי להכין את ההחלפה מאוד מהר, ומסרתי אותה כמה שבועות לפני הזמן.

ביקשתי מתמרי 28, שהייתה המוגרלת שלי, תמונה של המשפחה, והיא שלחה אלי תמונות של הבן שלה.
בחרתי אחת מהן, הדפסתי אותה על דף קנבס, וקניתי אלבום תמונות משפחתי גדול, שיכול להכיל 300 תמונות, וגודלו כ- A4 בערך.

הרעיון פשוט - לעטוף אלבום בצורה אישית. מקסים ושימושי.
לא המצאתי אותו. ראיתי את חברתי ענת, מפיצקלה, עוטפת אלבומים בכל מני סגנונות, בצורה מ-ש-ג-ע-ת!!!

רציתי לעטוף את האלבום בבד שיתאים לכל המשפחה, ולכן בחרתי בבד לא ילדותי בכלל: בד קנווס סגול, שאני מאוד אוהבת. אני יודעת שבשתי התמונות הראשונות הוא נראה כמעט שחור, וגם חוט הריקמה, אבל הוא לא (:

את התמונה הדבקתי מעט לא ממורכזת מתוך מחשבה להוסיף ריקמה עם טקסט. בסוף זה יצא לא לפה ולא לפה ):

לבקשתה של תמרי הסתרתי את התמונה.





בתמונה הזאת, בחלק העליון, ניתן לראות את הצבע האמיתי של הבד...


מקווה שתמרי תאהב, ותמצא לאלבום שימוש (:

תגובות

  1. החלפה מקסימה !!! איזה כיף שאני הייתי השליחה :-)

    השבמחק
  2. איזה אלבום משגע! הבד קנווס הזה ה-ו-ר-ס את הבריאות :) וגם הבד הלבן מקסים והתפירה והכתיבה!! וואו :):)
    הרעיון להדפיס על בד קנווס מאוד מיוחד! לסיכום:
    א-ה-ב-ת-י!!!!

    השבמחק
  3. ממקו18.1.11

    אלבום משגע, מקסים לךתפירה!
    ואת חשבת שלא יהיה לך מה לעשות עם הבדים האלה אה?

    השבמחק
  4. מקסים!!!!
    כל מה שאת נוגעת בו- מושלם!

    השבמחק
  5. מקסים, עדין ונקי ! בדיוק לטעמי !
    LoolaB

    השבמחק
  6. רעיון מקסים והרקמה משגעת (-:

    השבמחק
  7. מקסים! אני בטוחה שהיא אהבה!!

    השבמחק
  8. יפעת19.1.11

    ממש מתוק! כל מישהי שזוכה בך להחלפה זוכה פעמיים...

    השבמחק
  9. יעלי רק לך יש רעיונות כאלה מהממים,
    והביצוע- חלום!

    השבמחק
  10. תמרי2823.1.11

    כולנו מאוד מאוד אוהבים את האלבום,הוא יפהפה!
    עכשיו צריך רק להפסיק להתעצל ולהתחיל לפתח תמונות.
    שוב המון המון תודה,

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם