לפנק, לפנק, לפנק

יש לי חיבה מיוחדת לקנווסים.
אני נהנית לעבוד איתם. לצבוע אותם. לקשט. הכל.

באחת הפגישות עם קשת היא שאלה מה צריך לעשות כדי לקבל ממני קנווס.
והתשובה? רק לבקש (:

הקנווסים שלי תמיד נאיבים. כנראה.
אני פשוט לא מצליחה להמלט מזה (:

הכנתי לקשת שני קנווסים. שונים לגמרי.
ממתי פריט אחד מספיק אצלי? (:

קנווס 1:
עץ אהבה. Love grows here.







כמובן שהלבבות והשלט מודבקים בתלת מימד....


אישית אני חושבת שזה אחד הקנווסים הכי יפים שהכנתי עד היום. והאמת היא שהיה לי מאוד קשה למסור אותו (:

קנווס 2:
מבוסס על פסי צבעים, שנוצרים באמצעות כפתורים, כי אי אפשר להתעלם מהשם המיוחד "קשת", ומהרב גוניות והצבעוניות של האשה שנושאת את השם (:

הרעיון לכתוב "הצבעים של קשת" היה של מיכלי.

התכנון היה לתפור כל שורת כפתורים לאורכה, מלמעלה ומטה, כקו מחבר, אבל לא הצלחתי להוציא את זה לפועל בגלל המסגרת של הקנווס, שפשוט לא מאפשרת גישה לחלק העליון שלו, ולצדדים...









הקנווס לא יצא לגמרי כמו שדימיינתי ותכננתי, אבל אני עדיין אוהבת אותו (:
מקווה שקשת תאהב (:

תגובות

  1. תענוג!
    אוהבת את הטאץ' שלך...
    הראשון כל כך תמים ומקסים והשני מצד אחד מאד מסודר ומצד שני מאד יצירתי!
    אהבתי :-)

    השבמחק
  2. ממקו22.1.11

    מקסים מקסים מקסים, אמרתי לך שזה הכי יפה שיצא לך כבר?
    גם את השני אני מאוד אוהבת, אבל הראשון אליפות!

    השבמחק
  3. כפי שכבר אמרתי בפלטפורמות וירטואליות אחרות, הקנבס הראשון - מושלם ! הכי יפה שלך עד היום... !! איזה כיף לקשת :-)

    השבמחק
  4. מלכת הקנווסים!
    הם משגעים!!! פשוט אין עליך...

    השבמחק
  5. איך את עושה לי את זה בכל פעם מחדש!!!! הקנווסים שלך פשוט מהממים!!! ממש אחד אחד!
    אבל אני בעיקר מתעלפת על הראשון עם העץ.. אני חושבת שזה הכי יפה שלך עד היום! הוא כל כך מושלם! פשוט כל אובייקט נמצא בדיוק במקום הנכון בכמות הנכונה :)
    איזה כיף לקשת!!!

    השבמחק
  6. הקנווסים משגעים
    אהבתי מאוד את העדינות והדייקנות
    איזה כיף לקשת
    לימור

    השבמחק
  7. הראשון מקסים בעיניי-צבעוני, נאיבי ומתוק כ"כ
    כיף לקשת על הפינוק-הצבעוניות פשוט כובשת

    השבמחק
  8. אנונימי22.1.11

    בראשון מקסים אבל אני מאוהבת בשני, השורות שורות של הכפתורים עם השילוב של האמלשמנטים השונים בינהםןם פשוט פשוט מטריף בעיני!!
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  9. קנווסים מדהימים!

    השבמחק
  10. אנונימי23.1.11

    פשוט מושלמים שניהם.
    השני כ"כ מיוחד ונראה לי שתפור למידותיה של קשת!
    הילה696

    השבמחק
  11. אני מאוהבת!!!!
    שני הקנווסים מעלפים ואין לי אפשרות להביע במילים את ההלם שהייתי בו אתמול בערב!
    תודה ענקית על הקנווסים, את מהממת והם מושלמים!!!
    תודה - תודה- תודה - תודה- תודה- תודה !!!

    השבמחק
  12. צרויה23.1.11

    מתוק!

    השבמחק
  13. קנווסים מקסימים במיוחד!!!!
    אוהבת את הנאיביות שלך :-)
    איזה כיף לקשת :-)

    השבמחק
  14. לא פלא שקשת מאוהבת בהם. הם מדהימים. בייחוד הראשון!

    השבמחק
  15. הקנווסים מדהימים!
    אני מתה!!!!!! על הראשון!
    הצבעים, הרעיון...אין...מלכה!!

    השבמחק
  16. הקנווס הראשון פשוט מהמם. ממש. תזהרי שלא יפול עליך מטר של בקשות :)

    השבמחק
  17. WOW! שני הקנווסים הכי יפים שראיתי עד היום. (וכבר יצא לי לראות אחד או שניים :-))

    הראשון אכן נפלא אבל השני לא נופל ממנו במאומה. שניהם חגיגה גדולה של צבעוניות וטוב טעם. קשת זכתה בגדול!

    השבמחק
  18. Hadarling23.1.11

    וואוו מההההההמם!!! עץ הלבבות מדהים, גרם לי להזיל ריר!

    השבמחק
  19. מניירות23.1.11

    מבינה למה היה לך קשה להיפרד מהקנווס של עץ הלבבות.
    ממש ממש מוצלח.
    קרן

    השבמחק
  20. WOW יעל...
    הקנבסים מ-ה-מ-מ-י-ם !!!
    כ"כ, כ"כ יפים !
    אבל הראשון, פשוט מטריף, מדהים, יפהיפה !
    את כ"כ מוכשרת !
    LoolaB

    השבמחק
  21. גנבו לי את כל הפירגונים (-:
    הקנווס הראשון מדהים ביופיו והשני, הרעיון שלו פשוט גאוני בעיניי.
    מצדיעה לך!

    השבמחק
  22. כל פעם מפתיעה מחדש. שני הקנבסים מהממים. אישית אני מתחברת יותר לשני וחושבת שהוא הכי יפה בעולם!

    השבמחק
  23. עבובות יפות את עושה!
    אוהבת מאוד!!! תמשיכי ככה!!!

    השבמחק
  24. יעל יקירתי, אין לי מילים!!!! ראשית על הפרגון לבקשתה התמימה כביכול של קשת, ושנית על הביצוע היותר ממושלם!!!! מקסים ביותר.
    נשיקות, רותי.

    השבמחק
  25. שניהם יפהפיים ומיוחדים! שונים אך קצת דומים... יופי של פרגון לקשת!

    השבמחק
  26. שניהם מקסימים אבל הראשון הרג אותי!!
    מושלם!

    השבמחק
  27. קודם כל שניהם מדהימים!!
    דבר שני אם לא אכפת לך אני מתכוונת להעתיק את הקנוס של העץ. אני עובדת כרגע על עיצוב החדר של התינוקת שלי תצריכה אוטוטו לצאת אל אויר העולם והעץ הזה נראה לי מושלם.

    השבמחק
  28. אין לי דרך לבחור אחד משניהם- הם מטריפים! אין דברים כאלה יעל!
    את כזו כישרון! אני מתה על הקו הנקי שלך!

    השבמחק
  29. אנונימי29.1.11

    כתמיד, אני אוהבת מאד את עבודותיך! השני יפהפה, נעים לעין, אבל....הראשון....עם העץ....הכי יפה! הכי הכי יפה!!
    ליאור

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם