לשם שינוי - תיק

שמתי לב שמרוב התלהבות, מי שיכנס לבלוג שלי כמעט שלא ידע שאני בכלל מתעסקת עם נייר.
הכל כרגע - תפירה. ואני, אני בכלל לא תופרת (:

אז מאחר ואני כל כך לא תופרת, ליום ההולדת של מיטל (שהיה ביולי!!!! כן, כן, איחרתי קצת...) הכנתי לה מתנה - תיק. לקחתי את הגיזרה שהכנתי ליפעת, גיסתי, אבל שיניתי קצת - בכל זאת לומדים....

שלושה כיסים גדולים מקדימה:



כיס פנימי עם ריצרץ' מאחורה:



ריצרץ' מלמעלה - לסגירה טובה של התיק:



 ושלושה כיסים גדולים מבפנים, כמעט לגמרי זהים לאלו שבחוץ:


זוכרות את "בוחן הפתע" מהפוסט הקודם?
תודה ששיחקתן איתי במשחק הקטן (:

התשובות הנכונות (תודה לאילת שהפנתה את תשומת ליבי לכך שלא כתבתי לכם את התשובות):
שני הדפים שאהבתי: אחיות (דף חום) וחיילת יפה (העמוד עם התמונה של אמא שלי).
הדף שלא אהבתי הוא הדף של יום לפני השחרור. איכשהו משהו שם לא עובד לי...

אף אחת לא הצליחה לענות עליו נכון. כלומר, לענות נכון על כל שלושת השאלות.
אבל, היו לנו 6 מתמודדות שענו על שתיים נכון.
מי שענה נכון על שתי תשובות היה: ליאת ורסנו, צרויה, סתו, wintam, קרן, ואליס.
ומי שעלתה בהגרלה - אליס (:
אז אליס, צפי פגיעה קטנה לתשומת לב (:

תגובות

  1. רגע, ולא תגלי לנו את התשובה?
    התיק מקסים, הבד עם העצים נפלא.
    מה הגודל של התיק?

    השבמחק
  2. התיק נהדר והוא ש-ל-י!!!
    הוא באמת מקסים ועשוי בדיוק וגימור מושלם :)
    הבדים משגעים והוא כל כך שימושי - כל הכיסים האלו והריצ'רץ'.. מקסים יעלי!! תודה רבה :)):)

    השבמחק
  3. מהמם!
    אני חושבת שסדנא תתקבל בשמחה ... ;-)

    השבמחק
  4. אנונימי1.9.11

    יעל התיק מהמם! אני אוהבת את הבדים שבחרת. את הרצועה שהיא עבה יותר מתיקים אחרים. מקסים ביותר!

    קשת רמזה פה על סדנא.. אני מצטרפת לבקשה :) חחח

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  5. התיק הזה מקסים! נראה לי שזה מה שהתכוונתי שייצא לי כשניסיתי לתפור לעצמי תיק לנטבוק - אלא שבניגוד לדבר המופלא שיצא לך - מצאתי את עצמי עם סוג של תיק כלי רחצה ((((-:...

    השבמחק
  6. אנונימי1.9.11

    התחלתי לאחרונהבבלוג , את המידע שאתה מספק באתר זה עזר לי מאוד. תודה על כל הזמן שלך u0026 עבודה .

    השבמחק
  7. תיק מתוק!! נראה מאד פרקטי!
    נחמד לדעת את התשובות :-) גם אני לא הייתי מנחשת נכון...

    השבמחק
  8. יעל, התיק הורס!!!! מאוד אהבתי את הצבעים ואת הריצ'רץ' מאחור.

    למה אין לי עוד פעם יומולדת...:(

    כל הכבוד!

    יפעת

    השבמחק
  9. התיק משגע!

    השבמחק
  10. התיק מקסים!

    השבמחק
  11. ממקו2.9.11

    תיק משגע, פרקטי, נוח, מתוק מאוד, יפה !

    השבמחק
  12. התיק נראה מעולה! חמוד ובגודל טוב ובעיקר פרקטי... :-) אני אוהבת מאד תיקים מלאי תאים. אני מוצאת את זה שימושי למדי...

    השבמחק
  13. תיק מקסים יעלי... :-)

    השבמחק
  14. תיק מקסים !
    וכרגיל, תמיד אצלך הכל כ"כ פרקטי - מעולה !

    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  15. יעל,
    התיק פשוט מקסים!!

    השבמחק
  16. איזה תיק חמודי, הבדים שלו משגעים

    השבמחק
  17. אני חושבת שאת כבר יכולה להכתיר את עצמך כתופרת מדופלמת אחרי כל כך הרבה תיקים כיסים ורוכסנים שתרפת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם