שני תיקים לילדות

תיק שהכנתי בהדרכתה המהממת שלי מיכל כספית האחת והיחידה:




ועם "פה" פתוח - מציץ בד קנווס בורדו עם נקודות, וכיס פנימי:





התיק היה אמור להיות מבוסס על התיק המקסים הזה שמיכל תפרה, אבל בגלל שיצא לנו קצת "ארוך", קיצרתי אותו על חשבון הבוקסינג. עדיין יצא מקסים.


וזה עורר לי קצת את התיאבון והחזיר אותי קצת לתפירה, ונולד תיק חדש במפגש תפירה מהנה עם ענת מפיצקלה.





והפוך - התיק דו צדדי לחלוטין!





תובנות:
1. בתיק השני - ביג לייק לזה שהתיק דו צדדי.
2. שימו לב שהכתפיה הפוכה - בכוונה. להכניס עניין וצבע. כלומר, כשהתיק על צד אחד, הכתפיה בצבע של הביטנה ולהיפך.
3. כשיש לתיק כתפיה אחת - הילדות יכולות לשים אותו באלכסון.
4. בשני התיקים יש כיס פנימי. לטלפון בעיקר.
5. התיק הראשון - פעם ראשונה שאני מכינה תיק עם ריצרץ לא עליון, אלא כזה. מאוד אהבתי. רוצה להכין עוד כמה כאלה.
6. התיק הראשון אמור להיות עם בוקסינג חיצוני. ביטלתי אותו כי התיק יצא קצת ארוך מדי לטעמי ונאלצתי לקצר אותו. עדיין אוהבת את התוצאה.
7. כל הבדים קנווסים. שמתי פליזולין רק על הביטנה כי הבדים עבים.8. שני התיקים מתאימים בגודל לילדות בגילאי 9-10.

תגובות

  1. טוב נו, אלא מה.... מהמם!!!!!!!

    השבמחק
  2. תיקים מקסימים!!
    מתישהו גם אני אחזור לתפור - את עושה לי חשק :-)

    השבמחק
  3. תיקים מדהימים!! בתור דודה לאחיניות שיש להן חוגים, הם מתאימים בדיוק! (אולי משהו קצת אחר מהלו קיטי)
    אולי בקרוב יתמזל מזלי ואשבור את מחסום הפחד ממכונת התפירה...

    השבמחק
  4. שני התיקים יפהפיים ממש!!!
    אולי תעלי גם תיקים לחנות שלך??

    השבמחק
  5. מיכל29.6.14

    איזה כייף לפתוח ככה את הבוקר (:
    התיקים ממש חמודים וממש עושים לי חשק לנסות את תחום התפירה..

    השבמחק
  6. התיקים מהממים!! אני מאוד אוהבת את מיקום הריצ'רץ בתיק הראשון. מוסיף מאוד לעיצוב.. התיק השני מדליק! דבר והיפוכו..

    השבמחק
  7. תפרת לך תיקים מדהימים, שימושיים ופרקים.
    תהני וזכית למורה מדהימה:-)

    השבמחק
  8. איזה כיף שאת מחמיאה לי כבר שני פוסטים רצוף :):):)
    התיק הדו צדדי באמת מקסים. מעניין אותי לאיזו ילדה נתת כל תיק :)

    השבמחק
  9. מקסים!

    והתקתקנות שלך מעוררת הערצה!

    השבמחק
  10. תיקים מהממים!!
    ולמה רק לילדות 9-10? למה לא גם למבוגרות? :)

    השבמחק
  11. נועה peleg2.7.14

    שני התיקים מקסימים.
    השילוב של הצבעים נהדר.
    נראה לי שלאט לאט את יכולה להרחיב את מלאי המוצרים בחנות שלך

    השבמחק
  12. יפייפיים! ושכחת להוסיף שזה כל כך הרבה יותר נהדר לקבל משהו שהכינו במיוחד בשבילך. במיוחד מאמא.

    השבמחק
  13. מקסימיייייים! זה כל מה שיש לי להגיד 😊 חחח

    השבמחק
  14. תיקים מקסימים!!!
    בדים משגעים
    כיף לבנות שזכו בהם!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם