מתנת בת מצווה

איך אתן מחזיקות מעמד בימים טרופים אלה?
אני מנסה לנשום. מניחה שגם אתן.
שיעבור מהר ובשלום הסיוט הזה.

ובנתיים, לוקחת הפוגה קלה מהמחברות לטובת מתנת בת מצווה שהוזמנה למאיה והורכבה מארבעה חלקים:

1. לוח הודעות:
הפעם סוג חדש, שונה מעט מהרגיל.
הכנתי לוח גדול מאוד. יותר מפי שניים מהגודל הרגיל.
להערכתי גודל הלוח הוא משהו כמו 60X40.
זה אפשר לי לחלק אותו לשני "חלקים".

החלק העליון משמש מקום לנעצים:



והחלק התחתון הוא כיס לפתקים: 




2. כרית:
על בסיס הכרית שהכנתי לנועה מהפוסט הזה. היא פשוט יצאה כל כך יפה, ונראתה לי מתאימה לגיל, שלא עמדתי בפיתוי.




3: נרתיק קטן לכסף ולטלפון:






4. מחברת, שלא תאמה לסט הזה, ולכן פורסמה כבר בפוסט נפרד (:


ותמונת קולאז:




* הקולאז מצולם כשברקע כרית הסוכריה / גליל של נועה, מהפוסט הזה. היא לא הייתה חלק מהמתנה, רק התאימה לי יופי לצילומים (:


תשובות לקוראות:
1. אנונימית ששאלה מה הבסיס - מחברת הבסיס היא מחברת של קמפוס בגודל A5. יש לה כריכה קשה. ניתן לבחור חשבון, חלק או שורות. יש מחברות דומות של חברות אחרות, אבל אני מוצאת שהן פחות עמידות ועם דפים יותר דקים. דוגמא למחברת.
2. הילי - מחברת ספירלה יותר בעייתית, כיוון שלא ניתן לעטוף את השידרה עם הספירלה כמו שצריך. מחברת ספירלה מתאפיינת בכך שאפשר לקפל את הכריכה הקדמית לחלוטין לכלפי הגב. לא ניתן לעשות את זה עם הציפוי של הנייר. מה שאפשר במקרה כזה זה לעטוף את הכריכה מקדימה, עד הספירלה, וכנ"ל את הכריכה האחרוית. לא יצא אותו אפקט אבל עדיין יצא נחמד.
3. לכל הבנות ששואלות אותי במייל - אני משתמשת בדו"צ רגיל שקונים בעשרה שח בחנויות כתיבה כמו קרביץ. 
דוגמא בקישור הזה.

תובנות:
1. ממש אוהבת את שני הבדים האלה מדנדו (:
2. הצורה החדשה של לוח ההודעות - ביג לייק!!!! ממש אוהבת והולכת להכין עוד כאלה.
3. הנרתיק יצא מזעזע. ממש לא אוהבת את הצורה שלו. אוהבת את הריצרצ' באמצע במקום למעלה, אבל לא את הגימורים שזה יוצר בפנים. צריכה למצוא שיטה אחרת.
4. הכרית עם הלב - מקסימה! מתאימה יופי לגיל, ויוצרת סט תואם עם לוח ההודעות לקישוט החדר. ממש אהבתי. בעיה קטנה - ניסיתי לתפור את הלב עם זיגזג צפוף. נראה שזה יצר קצת כיווצים. צריכה ללמוד איך עושים את זה בלי.

תגובות

  1. וואו איזה סט מקסים! צבעים נהדרים, מתנה מושלמת!

    השבמחק
  2. יפה! יפה! יפה! כיף גדול למקבלת.. הבדים נהדרים!

    השבמחק
  3. סט חמוד ביותר!

    השבמחק
  4. מתנת בת מצוה מקסימה!
    שילוב הבדים הזה נפלא!
    תענוג לראות את היופי והצבעוניות השמחה הזו
    בטוחה שהמקבלת התרגשה ואהבה
    שנשמע בשורות טובות!

    השבמחק
  5. נועה peleg21.7.14

    הסט נהדר.
    ולא רואה שום בעיה עם הנרתיק. הוא מקסים ונראה לי שימושי

    השבמחק
  6. מתנה מקסימה!!
    אני מאוד אוהבת את הגודל של לוח המודעות ואת הבדים והנרתיק יצא מהמם!!

    השבמחק
  7. הדברים מקסימים!
    את תמיד עושה שילובי בדים יפיפיים בעיני.
    ואכן סיוט, שמתגבר מיום ליום.
    לימים טובים ובשורות טובות!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם