מתנת לידה לנגה

שרשרת היצירה שלנו התארגנה להכין לנגה מארז לידה לכבוד הלידה של אסף, הבן הבכור שלה.
נגה מתעסקת בעיקר עם נייר, אז היה ברור לי שאני אכין משהו תפור.
כרגיל בחרתי משהו פרקטי - נרתיק חיתולים.

זאת הפעם הראשונה שאני מכינה נרתיק לבד בשיטה שלימדה אותי כספית,  והוא יצא יחסית בסדר, אז הפינה הזאת סגורה מקווה שלא תשמעו ממני יותר קיטורים על ריצרצים (:


(למה יחסית? הפינה השמאלית עדיין לא מושלמת, אבל מאחר ואני כבר יודעת איך עושים את זה אני מאמינה שהשיפור ימשיך מנרתיק לנרתיק)








וכדי שתראו כמה שהריצרץ יוצא יפה כשיודעים איך להכין אותו:



את המתנה שלחתי אל כספית, שארזה ביחד את כל המתנות של בנות שרשרת היצירה (ליאת, גלי, יפעת, סתיו, כספית) לחבילת לידה אחת ושלחה אל נגה. כנסו לראות מה כל אחת הכינה. הכל יצא מקסים. ובקרו גם אצל נגה. גם היא הכינה בעצמה משהו לאסף.


תובנות:
1. כשמקבלים הדרכה טובה ממדריכה טובה אז אין בעיה לשחזר לבד את הצעדים.
2. לעשות יותר מפגשי יצירה עם כספית (:
3. לא שילבתי את השם של אסף בנרתיק, ולא בחרתי צבעים מובהקים של בן, מתוך כוונה שנגה תוכל להשתמש בנרתיק למטרות אחרות, כמו למשל נרתיק איפור.
4. מאוד אוהבת את הבדים שבחרתי ואת שילוב הצבעים שלהם.

תגובות

  1. וואו, ארבע כספית בפוסט אחד?!? (כן כן, ספרתי :) )
    יעל, הנרתיק יצא לך מושלם ויפהפה, אני כל כך נהנית מהפוסטים שלך!
    מתי נפגשים? :)

    השבמחק
  2. נהדרת! מבחינתי יצא יפה כמו בפעמים הקודמות :) אבל אני בדעה אחת איתך לגבי מפגשי יצירה עם כספית :) (מיכלי, את יכולה להמשיך לספור.. כנראה תוזכרי פה עוד כמה פעמים בתגובות..)
    חג שמח!

    השבמחק
  3. דינה1.3.15

    איזה יפה. כייף לה ולך:)

    השבמחק
  4. מהמם!!!
    אוהבת מאוד את שילוב הצבעים!!!

    השבמחק
  5. הוא מקסים וכל הפינות שלו מושלמות!

    השבמחק
  6. נראה מושלם לחלוטין והשילוב בדים להיט!!

    השבמחק
  7. נרתיק משגע! מיכל היא מדריכה למופת!!
    איזה יופי! מזל טוב לנגה!!

    השבמחק
  8. מהמם!!! יופי של נרתיק, אהבתי מאוד את שילוב הצבעים

    השבמחק
  9. מושית101.3.15

    בחרת בדים נהדרים!עבודה יפיפייה ומושלמת

    השבמחק
  10. מקסים!
    ואכן בחירת הצבעים מושלמת.
    גם אני רוצה מפגש יצירה עם כספית.
    :)

    השבמחק
  11. נורית2.3.15

    יפהפה!

    השבמחק
  12. מקסים, לי התפירה של הריצ'רץ' נראית מושלמת, וגם הבחירה של הבדים, איזה יופי.

    השבמחק
  13. וואו הצבעים מושלמים!!! גם הריצרץ (למרות שאני לא יודעת עדיין להבדיל בין הריצרצים הקודמים לזה... אבל אני מאמינה לך).
    בקיצור - מושלם.

    השבמחק
  14. מקסים! מקנא בגימור המהמם😊

    השבמחק
  15. רחלה9.3.15

    מהמם!

    גם הבחירה של הצבעים וגם העבודה המדויקת!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם