קופסאות והדרכה

ושוב פעם אני משוטטת באמצע הלילה בקבוצות, בבלוגים ובורדים של פינטרסט, 
ונתקלתי בתמונת קופסאות נהדרת שהכינה מירי גולדנפלד.
מה שעשה לי מיד חשק, ושוב הקים אותי באמצע הלילה מהמיטה ושלח אותי לחדר היצירה.

והנה הקופסאות שלי. ויש לי הרגשה חזקה מאוד שאלה לא תהיינה הקופסאות האחרונות. ממש נהניתי להכין אותן!!! 

ועל הדרך, בגלל שהפציצו אותי בשאלות בפייסבוק על איך מכינים אותן, גם הכנתי לכן הדרכה (:

קופסה ראשונה:




כבר ציינתי שאני מכורה למדבקות דוילי ומילים של יעל יניב, נכון?







קופסה שניה:










קופסה שלישית:




ושתי האחרונות ביחד:







והדרכה:
(צולמה בספונטניות בלילה, אבל תסלחו לי נכון?)

סימנתי לכן את המקום של החריצה / קיפולים בעט לבן, כדי שתראו ברור את המקום של הקיפול והסימון באינטשיםאיפה חורצים.
שימו לב - אתן רק חורצות! לא מסמנות בעט (:

שלב ראשון:

לוקחים דף 12X12" וחורצים ב- 3" וב- 9".





שלב שני:
מסובבים ב- 90 מעלות וחורצים באותה צורה - 3" ו- 9". זה מתקבל ככה:





שלב שלישי:

גוזרים משולשים קטנים על הקו הישר של כל אחד מריבועי הפינות.
משולש אחד על כל ריבוע פינתי, לא שניים.
לא צריך למדוד. לגזור על הקו שחרצנו, ואז כס"מ הצידה לכיוון הפינה, באלכסון. 
יוצאים לנו משולשים ישרי זוית (:

ככה זה נראה:





שלב רביעי:

מקפלים את שני הריבועים הפינתיים (איפה שגזרנו) אחד כלפי השני, בפנים. כלומר, הדופן שבניהם תהיה מחוצה להם:




עד שהם ממש צמודים. ומדביקים אותם (ממליצה על דבק טאקי, או דו"צ של scoretape) אל הדופן שמאחוריהן.
שימו לב ליישר ככה שהחלקים שמקפלים יהיו באותו גובה של הדופן שמאחוריהם...




חוזרים על אותו תהליך בצד השני, והקופסה מוכנה (:

שלב חמישי:

לקישוט - חותכים דפים מדוגמים במידות של הדפנות, פחות רבע אינטש, כדי שיהיה לנו מאטינג.

במקרה הזה הדפנות שלנו 3X6", זה אומר דפים מדוגמים בגודל 2.75X5.75". 
צריך 4 כאלה לדפנות הפנימיות ו- 4 כאלה לדפנות החיצוניות. 
ממליצה על דפים מדוגמים שונים לבפנים ולבחוץ.

התחתית של הקופסה היא 6X6", שזה אומר דף מדוגם בגודל 5.75X5.75".

ממליצה להשתמש במעגל פינות רגיל או הפוך. מוסיף המון.
וכמובן לקשט לטעמכן.

מחכה לראות את הקופסאות שלכן (:


תובנות:

1. פרוייקט קל וכייפי.

2. הבסיס הוא קרדסטוק שחור (בעיקר כי החומים עומדים להגמר לי והתקמצנתי. צריכה לקנות עוד).

3. המידות שבחרתי לשתי הקופסאות הראשונות הן:
    גודל דף 12X12".
    גובה כל דופן 3".
    התחתית 6X6".

המידות של הקופסה השלישית:
    גודל דף 12X12".
    גובה כל דופן 4".
    התחתית 4X4".

4. קרדיט להדרכה ל: PootlesPapercraft
    וההדרכה הספציפית הזאת מכאן.
    חייבת לציין שלא הכנתי את ההדרכה כפי שהיא, אלא אימצתי לי כיוון משלי, במידות ובצורה.
    אבל הבסיס, המאוד פשוט, הוא מפה.

5. כחלק מהשינויים של ההדרכה, העדפתי שוליים ישרים בכל הדפנות, והדבקתי דפים גם בפנים. זה עוזר מאוד לחזק את הקופסה.

6. ממליצה להשתמש בדפי קישוט מקרדסטוק, ולא מנייר דק, גם זה עוזר לחזק את הקופסה.

7. אתגר לפרוייקט הבא - לנסות להכין לזה גם מכסה (:

8. הדרכה ראשונה שלי (טוב, נו, בערך) - תגידו משהו!!!!!!


תגובות

  1. ההדרכה מעולה ונראה פשוט אפילו לי!
    :)

    השבמחק
  2. אלופה!!!
    הדרכה מעולה ונראית ממש פשוטה. אפילו "הגיונית" :)
    התובנות שלך מוסיפות המון! מתה על העבודות שלך!
    תודה!!!!

    השבמחק
  3. ברוריה13.11.16

    קודם כל תודה. ההדרכה מעולה והמוצר יפהפה.

    השבמחק
  4. הקופסאות שלך מקסימות! וגם ההדרכה

    השבמחק
  5. איזה יופי!!
    הדרכה מקסימה מחכה לעוד!

    השבמחק
  6. תודה רבה יעל! ההדרכה ברורה וטובה.. בטוח תנוסה! כרגיל.. התובנות שלך נהדרות! נהניתי מאוד..

    השבמחק
  7. איזה יופי!!! כל כך אוהבת את הטעם שלך. כל תוצר יפייפה ומדויק!
    הוהדרכה מצויינת...

    השבמחק
  8. הדרכה נפלאה והתוצרים יפייפים .

    השבמחק
  9. מעולה. כמה יפה וברור

    השבמחק
  10. קופסאות זה תמיד טוב :-)
    הדרכה מצויינת.

    השבמחק
  11. שרון3.5.17

    שלום,מתפעלת מאד מאד מעבודותייך..מתחילה ומאותגרת,אבל אצלך מאד נגיש (: איך יוצרים מכסה לקופסאות? הכנתי את הגדולה ..אשמח לעזרה ומידות..תודה רבה רבה

    השבמחק
  12. אנונימי6.5.22

    יעל יקרה תודה על נדיבותך הרבה קופסאמקסימה האם יש לך בשלוף מידות למכסה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם