מעמד לתמונה

ריגשתן אותי מאוד עם כל התגובות לפוסטים האחרונים.
חייבת להודות שזה ממלא מחדש את האנרגיות הדרושות להמשך התחזוקה של הבלוג, שתמיד נראה לי נטוש ושומם ולא מעניין אף אחד...

מעמד נחמד לתמונה.
עשוי כולו מדף אחד.
מאוד פשוט ויצא מאוד חמוד.



וכדי שתראו איך נראה המעמד מהצד:




והצד של התמונה:



ותקריבים:







הדרכה:
1. דף קרדסטוק בגודל 4.5X12".
2. חורצים עם לוח קיפול ב: 4.5, 9, 10, 11
3. מקפלים בצורה הנכונה כך שיש לנו שני צדדים למעמד (פאה של 0-4.5", ופאה של 4.5-9"), ואת שלושת החריצים של 9, 10, 11 מקפלים כך שיוצרים מעין אקורדיאון. את הפאה האחרונה (הקיפול של 11" עד סוף הדף) מדביקים בדו"צ לפאה הגדולה הראשית. כך נוצר המעמד.

אני כאן לשאלות (:


תובנות:
1. מקסים!!!! מתנה חמודה לתשומת לב, כייף להניח אותה על השולחן בעבודה או כל השידה בסלון.
2. שלושת המילים (מדף המילים של יעל יניב) בצד הראשון, והתמונה בצד השני,  מודבקים בדבק דו"צ עם נפח. 
3. אוהבת מאוד את הדויליז. מתחת לתמונה מודבקים כה דויליז של יעל יניב. בצד הראשון מודבק דויליז נייר דק, כזה ששמים כתחתית מתחת לכוסות (:
4. הבסיס, כרגיל, קרדסטוק חום כהה. אני מוצאת שהוא מקפיץ נפלא את כל הצבעים החוצה.
5. פאנץ פינות הפוכות - עדיין לא נפרדת ממנו (:
6. אפשר לשים תמונה על כך צד. לי הספיק צד אחד.
7. זה המעמד הכי גדול שאפשר לעשות מדף אחד. לכל גודל גדול יותר נצטרך כבר לחבר שני דפים.


תשובות לגולשים על המיני אלבום מהפוסט הקודם:
1. Dovrat Manevich  - לגבי התמונות, אם הייתי מפתחת קודם תמונות כנראה הייתי בוחרת סטאק שיש בו 
קצת יותר נגיעה לוורוד (מהגלידה של נועה) או צבעים קצת יותר שמחים, או שאולי הייתי מעיזה לפתח את 
התמונות בשחור לבן?
2. lital terkel - המעטפות לא נסגרות. יש לה שוליים די גדולים אז הן די יציבות בסגירה, ולא הרגשתי צורך לשים מגנטים.
3. 

תגובות

  1. מהממםםםם!!! אכן רעיון מקסים לשים על השולחן בעבודה, הולכת להכין לי ולרון כמה כאלו :):) ותזמיני לנו כמה דפים חומים כאלו כן......? :)

    השבמחק
  2. מושית1027.11.16

    רעיון נהדר. הפשטות שבדף הופכת אותו למאד עדין ויפה

    השבמחק
  3. רעיון נהדר! ביצוע כרגיל - כל כך יפה.. כל כך את! הולכת להכין גם כמה כאלו ברשותך..ואל תפסיקי לכתוב בבלוג!!!!

    השבמחק
  4. מה נטוש ושומם??? הבלוג שלך מקסים, פעיל ומהנה!
    כמו תמיד, גם היצירה הנוכחית מהממת בעדינות ובאלגנטיות שלה.
    תמשיכי כך!

    השבמחק
  5. פשוט משגע!! מיד התווסף לרשימת ה to do שלי שמתארכת עם כל פןסט שאת מעלה....

    השבמחק
  6. משגע. הכנתי עכשיו שניים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם