גשם של קופסאות והדרכה

מאחר ואת הקופסה הקודמת שלי חטפו לי לפני שהספקתי למצמץ, לא רציתי להישאר בלי אחת בשבילי (:

הפעם במקום לשים בה שקיות תה כמו הקופסה המקורית, היא משמשת אותי לאחסון של וואשי, ולא זזה מחדר היצירה שלי, פן יחטפו לי אותה (:









מזכירה למי שרוצה שההדרכה שלי כאן...

על בסיס אותה הדרכה, אבל עם מידות אחרות, הכנתי את קופסת הקוביה הזאת:






למי שרוצה להכין קופסה בדיוק כזאת, המידות שלה נמצאות בהמשך הפוסט הזה, פה למטה.


האחות התאומה של הקוביה הזאת היא קופסת חלב נוספת שהכנתי:




לפי ההדרכה שלי כאן.


תראו כמה שהן מקסימות ביחד!!!





בין לבין לבין, הייתי חייבת לנסות להכין גם את הקופסה שנגה (גברת פם) העלתה בבלוג שלה. 
ההדרכה ממש ברורה וקלה, ואני ממליצה בחום להוסיף אותה לליין הקופסאות שלכן (:





הדרכה לקופסת קוביה:

מזכירה שעובדים לפי ההדרכה הזאת רק עם המידות שיש פה: 


גודל דף: "12 על "8.25.

חורצים בצורה הבאה:



 מסובבים ב- 90 מעלות וחורצים בצורה הבאה:






גוזרים את השטח המיותר שמסומן באפור עם X עליו:




גוזרים את ארבעת הקוים שמסומני ב-  \ \  :




מקפלים ומדביקים בהתאם להדרכה ומקשטים.


לקישוט, הגודל של כל פאה מדף מדוגם יהיה: "2.5 על "2.5.
צריך 5 פאות כאלה לקישוט הקוביה מבחוץ.
אם אתם רוצות לקשט גם מבפנים (כמוני) צריך עוד 6 ריבועים כאלה.

מזכירה איך כל זה יוצא (:





תובנות:

1. אין על קופסאות !!!!!!!!!!!!!!!!

2. ברגע שמבינים איך זה בנוי, יחסית קל לשנות מידות וליצור קופסאות בפרופורציות אחרות.

3. תודה על כל התמונות והתיוגים בפייסבוק. היה תענוג לראות אתכן מכינות קופסאות ועובדות לפי ההדרכה.


לשבוע הבא יש לי הדרכה לקופסה שמתאימה למשלוח מנות. היא ממש גדולה! אבל זה שבוע הבא (:


תגובות

  1. מיכל שחרור4.2.17

    יעל הקופסאות משגעות ואת מקסימה!!!
    תודה על כל ההדרכות ��

    השבמחק
  2. רונית4.2.17

    יששששש קופסא מרובעת!
    שמחה שלא נכנעת ללחצים פנימיים והקשבת להמון המעריץ ��
    אשמח להודעה בכל פעם שיעלה רעיון חדש.
    בינתיים אני עפה להכין עוד אחת...

    השבמחק
  3. אושיית הקופסראות!!!
    הקופסאות שלך מושלמות.
    הניירות שאת בוחרת.
    הסגנון הצבעוני שהוא בול בטעם שלי.
    פשוט מקסים.
    תמישיכי!!!

    השבמחק
  4. עננת5.2.17

    וואו וואו וואו!!
    כל קופסא יותר יפה מהשניה!
    נהדר, חייבת להכין לי גם! תודה על ההדרכה :*

    השבמחק
  5. מקסימות כל כך. יא מוכשרת

    השבמחק
  6. הכנסת את כל עולם הסקראפ לשגעת קופסאות!! מהמממםםם!

    השבמחק
  7. הדרכות מעולות, קופסאות יפיפיות. מחכה לקופסה למשלוח מנות. תודה יעל, את נהדרת.

    השבמחק
  8. ההדרכות שלך מעולות וברורות. הקופסאות שלך יפהפיות ועושות חשק. ואת.. את מדהימה :)
    המון תודה!

    השבמחק
  9. ראשית, התיעוד בתבנית (ולא בתמונות)- מאדדדד ברור.
    שנית - נהניתי כלכך להכין את הקופסאות
    שלישית, אני מסכימה איתך שכשמבינים את הרעיון - שינוי גודל הן עניין של מה בכך
    ולבסוף - למי יש סבלנות לחכות לשבוע הבא ??????

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם