קופסה, כרטיסיות והדרכה.

מכירות את הדפים האלה, שהם בעצם 12 כרטיסיות? 
אני חותכת אותם לכרטיסיות, ועושה מרוב הכרטיסיות כרטיסי ברכה קטנים ופשוטים.
מה שנקרא כרטיסים ברגע (:

הנה דוגמאות כאן וכאן.


אז יש לי כבר מלא כרטיסיות חתוכות כאלה מתרוצצות בכל מקום. והייתי צריכה מקום לאחסן אותם.

אז הכנתי לי קופסה עם חוצצים.
החוצצים מפרידים בין הכרטיסיות של הדפים השונים. כלומר, כל הכרטיסיות של דף מסויים נמצאות מאחורי אותו חוצץ. מגניב לגמרי (:









פוקוס על הטאבים של החוצצים:




וכדי שתראו איך נראים החוצצים. כולם מקושטים באותו דף XO שחור לבן, כדי שיקפצו ויבלטו לי לעין בין כל הצסעוניות של הכרטסיות: 





הדרכה למי שבא לה להכין גם:


גודל דף שחור בסיסי "10.1 על "9


מניחים את הדף כשהצד הרחב כלפי מעלה ("10.1) ו
חורצים בצורה הבאה: "3, ואז ב- "7.1 
יוצא דף כזה:





מסובבים את הדף ב- 90 מעלות וחורצים ב:  "3, ואז ב- "6 
ככה שיוצא דף כזה:



גוזרים לפי הסימנים המקווקווים:

מקפלים כלפי פנים ומדביקים כמו בהנחיות בהדרכה הזאת: קופסה מרובעת.


אני מניחה שכולכן כבר הכנתן קופסה או שתיים, ותסתדרו עם קישוט הקופסה, נכון? (:



תובנות:


1. הפעם הקופסה מקושטת קצת אחרת. השארתי בכוונה הרבה שחור למעלה, ובכלל בלי שחור למטה, והדף שמודבק בעצם עוטף את הקופסה. כלומר, לא הדבקתי מלבן דף מדוגם על כל דופן, עם מאטינג שחור. אלא הדבקתי דף אחד ארוך שעוטף את הקופסה. אפקט אחר. לא רע.


2. כל הצבעים באים מהכרטיסיות עצמן. החוצצים שחור לבן בסיסי, כדי שיקפצו לי לעין ויבלטו בין כל הצבעים.


3. שימוש ראשון בפאנץ טאב של נתנאלה. מרוצה מאוד!!! הערה קטנה, הוא לא מספיק גדול כדי שבאמת יהיה אפשר לכתוב עליו משהו. או ככה לפחות זה הרגיש לי. אבל מצד שני לא באמת הרגשתי צורך לכתוב משהו (: זה רק להפרדה.


4. גודל כל חוצץ הוא בדיוק כמו כל כרטיס, 4" על 3", רק שמודבק לו למעלה "טאב".


5. עכשיו יש לי מלא כרטיסיות מוכנות להכנת כרטיסים. וכן, כבר הכנתי גם ערימה של כרטיסים (זה קל כשזה חתוך ונגיש כל כך), ואז הייתי צריכה קופסה גם בשביל הכרטיסים המוכנים, והכנתי קופסה שהיא ממש כמו חבילת קלפים. רוצים לראות גם אותה או שמיציתם?

תגובות

  1. אין על התובנות שלך! ברור שרוצה לראות את הקופסה לכרטיסים ויותר מתחשק לי לראות את הכרטיסים! אישית אני כמעט לא משתמשת בכרטיסיות המדוברות לכרטיסים.. אולי כדי שאתחיל.. מה שבטוח עשית לי חשק לקופסה! ❤

    השבמחק
  2. מדהימה,אין על ההדרכות שלך,תודה

    השבמחק
  3. הדרכה מעולה ברורה וכייפית לקריאה!
    התוצר יפייפה ושימושי ❤
    תודה רבה

    השבמחק
  4. ראיתי גם בלייב והתעלפתי ... הורס!

    השבמחק
  5. קודם כל.. ההדרכה מעולה! ברורה וכיפית! ממש מתחשק לי להכין קופסא.. ודבר שני - ברור!! ברור שרוצה לראות את ההמשך.. וגם את זה שאחריו.. ואחריו.. :) מחכה בסבלנות!

    השבמחק
  6. ברור שרוצים לראות עוד!
    מקסים

    השבמחק
  7. מקסים! מקסים! ושוב...מקסים!
    לא יודעת מה יותר, הרעיון או הביצוע. מוכיחה פעם נוספת שאת מיוחדת ויצירתית.

    השבמחק
  8. אופירה משה20.4.17

    מקסים יעל��תודה על ההדרכה הברורה והמעולה!

    השבמחק
  9. רעיון מעולה לאחסון הכרטיסיות, ואין על הקופסאות שלך וההדרכות! תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם