הדרכה לקופסה מדורגת לתבניות הבלטה


בקצב הזה, לאט לאט (או מהר מהר) כל חדר היצירה שלי יכנס לקופסאות (:

קופסה לתבניות ההבלטה שלי:







הדרכה:

מידות: דף 12x11"

בדופן של ה-12 חורצים ב-4 וב-6.
שימו לב שהקופסה יוצאת עם דפנות בגובה שונה. הבסיס 2". דופן אחת 4" ודופן שניה 6".





מסובבים לדופן של ה-11 וחורצים ב-2 וב-9.





גוזרים את בבסיס ובצורה הבאה:



מקפלים את שני הטרפזים כלפי פנים:



מורחים דבק בצורה הבאה (האזורים שמסומנים בפסים):





מקפלים את הדופן שמסומנת ב-3 כלפי המשושה שמסומן ב-1, ומדביקים.

ואז על זה מקפלים את דופן 2 אל דופן 3 (שכבר מודבקת אל דופן 1)




רואים בדופן את הקו שבו נגמרת הדופן של ה- "4. אל תלחצו. גם אצלי זה ככה. הדף המדוגם מעל מסתיר את זה לגמרי!
מי שזה ממש מפריע לה יכולה לשנות ולהדביק את הדבק על הצד השני של דופן 2, פשוט היה קשה לי להראות את זה בתמונה (:
ועכשיו טוויסט קטןהפעם כשהקופסה מוכנה צריך בדפנות לגזור בעדינות עם מספריים קו אלכסוני מהנקודה של ה- "4, אל הנקודה של ה- "6, ככה שמהצד הקופסה תראה ככה:
מקווה שהבנתם....
ואם לא, אני זמינה כאן בתגובות, או במייל / פייסבוק.
אל תהססו לשאול (:



תובנות:
1. קופסה קצת יותר מאתגרת. אבל עדיין נחמדה.
2. מתברר שאין לי כל כך הרבה תבניות הבלטה (:
3. פרפורציות קצת שונות מהרגיל. בסיס של "2 ודפנות גבוהות. בצורה מפתיעה זה עדיין יציב להפליא.


אשמח שמוע אם אהבתם ואם הסתדרתם עם ההדרכה.

תגובות

  1. יעלי, אני מאוד אוהבת את הקופסאות שלך ואת ההדרכות. קופסא נפלאה. מחכה שיהיה קצת יותר פנוי ואנסה להכין. תודה

    השבמחק
  2. יעל, אלופה, מתה על ההדרכות שלך. קופסרות מהממות, ישנלך סטייל נהדר, אוהבת את בחירת הגוונים של המדוגמים. פשוט תענוג.

    השבמחק
  3. מושית1027.4.17

    תודה רבה! סו"ס נעשה סדר בתבניות

    השבמחק
  4. קודם כל - תודה על ההדרכה. אוהבת את האלכסון החדש. חוץ מזה.. עזבי את הקופסא - העיצובים שלך! אין כמו העיצובים היפים והייחודיים שלך! מוקסמת כל פעם מחדש... ומחכה כבר להיפגש!!

    השבמחק
  5. וואו, איזה יופי! הדרכה ברורה ביותר! שירטוטים מקצועיים למדי...

    השבמחק
  6. לוטם27.4.17

    לאחרונה נחשפתי להדרכות שלך- כיף לי. הכל כל כך מובן ויפה. רק שאלה- מהיכן הדפים המעטרים את הקופסא?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם