Feeling Blue

במפגש עם הילה, גלי ומיכל, הכנו קנבס מיקס מדיה.

מכל מני סיבות הייתי קצת (הרבה....) בדיכאון באותו ערב, ואני מניחה שזה די טבעי שמצב רוח יכול להשפיע על תוצר....

אז יצא לי משהו קצת (הרבה...) קודר....







חיפשתי משפט חזק שישפר לי את המצב רוח, אבל זה כנראה לא עבד ):




וזה כדי שתראו קצת מרקמים וטקסטורות....






תובנות:

1. לא תמיד מצליח.

2. לגמרי לא הצבעים שלי.

3. את הטקסטורות, לעומת זאת, מאוד אהבתי (:

4. אחלה משפט. לאמץ אותו ליצירה יותר ורדרדה (:

5. נראה שבסוף השפרצתי על כל הקנבס קצת יותר מדי לבן.

6. השתמשתי בכל מני שאריות של אותיות ציפבורד גדולות שיש לי.... איכשהו זה היה קנבס של לנסות מלא דברים לא שיגרתיים עבורי.

7. אהבתי את הפס השחור התוחם. ואת הכפתור שהתווסף עליו.


תגובות

  1. אין ספק שההרגשה הפנימית משפיעה על היצירה.. אפילו יותר ממה שאנחנו חושבות! אני מקווה שמדד מצב הרוח עלה מאז..
    ואין על התובנות שלך! ❤

    השבמחק
  2. בדקתי שאני בבלוג הנכון,כי היצירה הזאת היא זה לא ממש את :-)
    מאחלת לך שיהיו לך הרבה רגעים ורודים ומעט שחורים.
    חג שמח

    השבמחק
  3. יעלי יקרה.. למרות שהקנווס הזה ממש לא מזכיר את עבודותיך.. בצבעים - הוא עדיין שלך לגמרי. הוא חזק ומביע ויפה!!! ויש לו את הטאצ'ים הקטנים והמקסימים שלך (המסגרת, הכפתור, משחק הצבעים של האותיות..) ואני מאוד אוהבת אותו!!
    מאחלת לך ימים שקטים ושמחים. וחג שמח!

    השבמחק
  4. שולחת המון חיבוקים :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם