תמונה עומדת עם רגל - הדרכה

לפני כמה שנים העלתי הדרכה למסגרת תמונה עומדת על רגל, כמו המסגרות שקונים.
מאז התמונה של עדי במסגרת הזאת יושבת לי על השידה במשרד.

חשבתי שהגיע הזמן להכין תמונה כזאת גם לנועה. ועל הדרך כבר יצרתי הדרכה חדשה, אחרת לגמרי.
ההדרכה הקודמת הייתה למסגרת מקופסת קורנפלקס. עכשיו אני מעלה לכם הדרכה לתמונה על בסיס ציפבורד.

אז נתחיל באיך נראה התוצר שלי:




ואי אפשר בלי כמה תקריבים על פינות חמד (:















ומאחורה כדי שתראו את הרגל:





הדרכה:
חותכים ציפבורד בגודל 18X24 ס"מ.
מדביקים אותו על נייק קרדסטוק חלק בגודל 24X30 ס"מ.
חותכים את הפינות בצורת משולשים (אני השתמשתי בסרגל של חיים מהסדריה, אבל אפשר גם בלי).





עוברים עם עצם קיפול על המקום שבו הציפבורד נגמר, כדי לחרוץ את הקרדסטוק כך שיהיה קל לקפל אותו.

שמים שתי רצועות דו"צ על כל כנף של הקרדסטוק, ומדביקים שתי כנפיים מנוגדות, ואז את שתי האחרות.
פה בתמונה רואים את תחילת תהליך הקיפול של הכנף הראשונה:




 וככה זה נראה אחרי שקיפלנו את כל הכנפיים:




 חותכים שני מלבנים מקרדסטוק, בגודל 17.7X23.7 ס"מ (באמת שאין צורך לדייק על המילימטר. פשוט תחשבו כמה אתם רוצים שיראו מהמאטינג השחור מתחת לנייר המדוגם.)




מדביקים את שני הניירות על שני הצדדים של הציפבורד. 




עוברים להכנת הרגל:

חותכים שתי חתיכות ציפבורד בגדלים הבאים: 6.5X14.5 ס"מ, ו- 6.5X3.5 ס"מ.




מדביקים אותם על נייר שחור  שרחב מהם בכשני ס"מ מכל צד.
אישית אני בכלל לא מודדת. אני מדביקה על נייר שחור, וחותכת מסביב (:
מי שבכל זאת רוצה מידה: 10X21 ס"מ בערך.

להקפיד להשאיר רווח של כ- 5 ממ בין שתי חתיכות הציפבורד, כמו בתמונה.
לקטום שוב את הקצוות למשולשים.



לזכור לעבור עם העצם קיפול לאורך החיבור של הציפבורד עם הקרדסטוק:



לשים דו"צ, ולהדביק את הכנפיים כמו קודם:



 לקפל מעט את החלק הקטן כדי שיקבל גמישות:




לשים דו"צ על כל החלק הקטן, שצד שבו רואים את הציפבורד מלמטה:



למקם באמצע גב התמונה, כשתחתית הרגל מתאימה בול למקום שבו מסתיימת התמונה, ולהדביק:


וככה נראית התמונה מאחורה, כשהיא עומדת:



עכשיו נשאר רק לקשט את התמונה שבחזית.

וכמו שכבר ראיתם למעלה, ככה נראה מה שאני הכנתי (:





ומלמעלה שתראו את הנפח:






תובנות:

1. זה הרבה יותר יציב וחזק עם ציפבורד מאשר עם קרטון של קורנפלקס.

2. פרוייקט פשוט וקל הכנה, יוצא מאוד מרשים, ותאים נהדר כמתנות לסבתות / דודות לחג (:

3. יש תמונות שמהרגע שאתה רואה אותן, אתה יודע שאתה חייב לעשות איתן משהו. זאת אחת מהן. צולמה על ידי צלם מקצועי, שנועה וחברות שלה הלכו אליו (לבד) לצלם בוק חברות. רעיון מגניב בפני עצמו. תמונות נוספות של נועה והחברות שלה אפשר לראות במיני הזה שהכנתי לפי הדרכה של גברת פם.

4. שילובי צבעים -התמונה שחור לבן. ולא רציתי שהיא תלך לאיבוד בתוך הרבה צבעים מסביב. אז הלכתי על שחור, אפור, לבן ונגיעות של ורוד שיכניסו שמחה וצבע.

5. ממש אוהבת את השפריצים של הצבע (: ולא לשכוח נקודות אפוקסי (:

6. התמונה והדפים מתחתיה מודבקים מעל חתיכת ציפבורד , כדי לתת לתמונה נפח ולהגביה אותה משאר האלמנטים.


תגובות

  1. מקסים!
    והדרכה מפורטת וטובה כהרגלך
    (מידות בס"מ? זה לא רגיל... )

    השבמחק
  2. דינה14.9.17

    מקסים מקסים!
    והדוגמנית מהממת(:

    השבמחק
  3. מקסים.
    תודה רבה.
    שנה טובה

    השבמחק
  4. יעלי - מקסים ממש! ויופי של הדרכה.

    השבמחק
  5. הורסססס!! אהבתי מאוד, נועה מהממת כתמיד, שילוב הצבעים מעולה ונדלקתי על החותמות של כתמי הצבע.
    ההדרכה..? ליגה! עכשיו רק צריכה לקנות לי ציפבורד

    השבמחק
  6. מושית1014.9.17

    איזה יופי! הרעיון והביצוע - נפלאים. תודה על ההדרכה המושקעת והברורה. שמרתי לי.

    השבמחק
  7. מה אומר ומה אגיד? מזל שנועה גדלה והחליטה עם החברות לעשות בוק.. אחרת לעולם לא הייתי יודעת שיש מעמד כזה אי שם גם לעדי ושיש לו הדרכה.. תודה יעלי! בדיוק מפתחת תמונות של מעיין ועודד וזה בא לי בול!

    השבמחק
  8. טוב.. אז זה שהתמונה (והילדה ) מהממות כבר אמרתי. וזה שהמעמד הזה זה רעיון גאוני ושמיש - גם אמרתי כבר.. אבל את ההדרכה עכשיו אני רואה.. והיא פשוט מוצלחת!! כתובה ברור ויפה וממש ממש עושה לי חשק! אז בקרוב.. נשיקות ותודה רבה רבה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם