כרטיסי ברכה

יש תקופות של חודשים שאני לא מכינה בהם אפילו לא כרטיס ברכה אחד.
ויש תקופות שאני מכינה כל הזמן כרטיסי ברכה.
עכשיו כנראה שאני עוברת תקופה כזאת.

אז הנה עוד מקבץ של כרטיסים.


כרטיס ראשון:

כולו החתמות ופאנצים.








כרטיס שני:

כרטיס פשוט על בסיס פאנצים בלבד.









כרטיס שלישי:

הכי מורכב מבין השלושה. פאנצים, החתמות, פרחים קנויים, דיסטרס ועוד.












תובנות:

1. כל כרטיס שונה לגמרי מהשני, ועדיין אני אוהבת את שלושתם.

2. אחרי הראשון והשני, הרגשתי צורך לעשות משהו קצת פחות נקי מהרגיל. אז יצא הכרטיס השלישי. אני מאוד אוהבת אותו, והוא לא שגרתי כמו שני האחרים. לפחות בעיני הוא יותר רך ורומנטי.

3. הכרטיס הראשון והשלישי - רקע חום. באמצעי חרגתי לרקע שחור, כי זה הסתדר יותר טוב עם הגוון של הדפים שבחרתי לעבוד איתם. השחור מקפיץ ונותן קונטקסט מאוד חזק, יחד עם זה, לא כולם אוהבים כרטיס ברכה שחור.

4. בכרטיס הראשון מאוד חסר לי מאטינג מתחת לביטוי.

5. בכרטיס השני מאוד אוהבת את הפס הלבן התוחם. כולל זה שהאלמנטים יוצאים ממנו.

תגובות

  1. מהמם! כרגיל

    השבמחק
  2. גם אני אוהבת את שלושתם! ולמרבה ההפתעה - הפעם הכי את השלישי שיצא מאוד מיוחד לטעמי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם