ועוד כרטיס עם טוויסט

עכשיו כשכבר יש לי הדרכה פשוטה ומסודרת לכרטיס, יכולתי לשבת ולהכין כרטיס יותר מושקע מבחינה עיצובית.


הכרטיס מבחוץ:













ולאחר שפותחים אותו:






 ותקריבים:












תובנות:

1. ברגע שיש הדרכה פשוטה בעברית (כאן) הכל נראה אחרת.

2. זה לא סוד שאני מאוד אוהבת את מדבקות הדויליס של יעל יניב. ואת המדבקות שלה בכלל.

3. תראו כמה הנקודות הדביקות חשובות ומוסיפות.

4. הכרטיס nגיע כמעט לפתיחה של 180 מעלות. אבל לא מתיישר לי לגמרי.

5. בעיצוב שלי מודבק משקל על החזית של הכרטיס. זה גרם לזה שכשאני פותחת את הכרטיס, הוא לא נשאר פתוח בצורה יציבה עם דופן עליונה באוויר. מאחר והוא לא ממש מתיישר לפתיחה מלאה, אז הוא קצת לא יציב אם מניחים אותו פתוח על השולחן. מבינים מה אני מתכוונת? אז קחו את זה בחשבון בעיצוב. לי אישית לא הפריע. זה כרטיס ברכה ולא מיני אלבום (:

תגובות

  1. אלופה!
    אני באה לשיעור פרטי...

    השבמחק
  2. משגע! הולכת להכין כמה כאלו לפי ההדרכה....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם