קופסת ממתקים משולשת - הדרכה

מהרגע שראיתי את הקופסה הזאת ידעתי שאני הולכת להכין אותה.

ההדרכה מצויינת וקלה, ותרגמתי לכם אותה מכאן.


הקופסה:




 פתוחה עם ממתקים:
(סוכריות שוקולד גדולות - נכנסו 5. ממתקים קטנים יכנסו הרבה יותר)




ואי אפשר בלי תקריב:




הדרכה:


דף בסיס בגודל "7.5 על  "9.5.

אני עובדת עם דפים רגילים (שחורים עם טקסטורה) של AC.

חורצים בצורה הבאה:



 בריבוע האמצעי מסמנים את האמצע בעיפרון, וחורצים אלכסונים כמו שאני מראה כאן:


 לוקחים סרגל, ומסמנים בעיפרון קווים אלכסוניים כחצי אינטש מקו הקיפול האלכסוני בצורה הבאה:



 גוזרים לאורך הקיפולים והסימונים האלכסוניים בעיפרון בצורה שמסומנת בקווים כחולים חזקים:





אחרי שגזרנו את הכל אנחנו נשארים עם הצורה הזאת.

עכשיו, רואים את ארבעת המשולשים הקטנים שצבעתי בכחול? צריך לגזור אותם.




 וזאת הצורה שקיבלנו.


נעבור עם עצם קיפול על הקיפולים כדי לתת לדף את הגמישות להתקפל.


הסימונים הצהובים זה איפה שמרחתי דבק דו"צ.





מקפלים ומדביקים קודם את פס הדבק הארוך לאורך הקופסה, כמובן כלפי פנים (לתוך הקופסה ולא החוצה).
ואז מקפלים בזהירות את שני הטרפזים, דוחפים אותם בצורה מדוייקת לתוך הקופסה, ומדביקים.
שימו לב לא להכניס את הטרפזים יותר מדי פנימה.

שימו לב שעל שני הטרפזים שנשארו לא שמתי דבק. זאת הפתיחה והסגירה של הקופסה (:



משהו עוד זוכרת איך זה נראה? הנה, ככה:









תובנות:


1. אני ממש אוהבת את הקופסה!!!! היא קלה ומגניבה! גודל מעולה. מתאימה במיוחד לממתקים, כמתנה קטנה לתשומת לב.


2. הדרכה מקורית מכאן.


3. לא תאמינו מה החלק שלקח לי הכי הרבה זמן. לגזור את המשולשים שמצפים את הקופסה. איך שהוא כל הזמן המאטינג לא נראה לי סימטרי (:


4. שימוש ראשון שלי בנובו ישירות על העבודה. לייק!

5. אפשר לשים דבק על כל 4 הטרפזים, ולהדביק את שני המשולשים שבקצה, ואת הפתח להשאיר בכלל בדופן הארוכה של הקופסה. זה אומר לא לשים דבק איפה שהמלבן הצהוב הארוך.

במקרה כזה גם הייתי ממליצה להאריך את דף הבסיס בעוד חצי אינטש, כדי שיהיה מקום לשים מגנט, ולסגור כמו קופסה רגילה, ולא בדחיפה של הפתח פנימה. (משהי הצליחה להבין משהו מהדבר המסובך הזה?)
בפעם הבאה אני מתכננת להכין את הקופסה בצורה הזאת.



תגובות

  1. פשוט מדהימה!! מתה על זה שהיא משולשת!!
    והבנתי הכל (כולל ההסבר לקופסא הבאה שלך ��).
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה יופי!!! כל כך שמחתי לשמוע (:

      מחק
  2. הורסססס!! איזו הדרכה מושקעת! הפכת להיות הגורו הרשמית של הקופסאות :)

    השבמחק
  3. קופסא מקסימה! והדרכה נהדרת!!!
    מתה על התובנות שלך, וכל הכבוד על המאמץ של השרטוטים הם מאד עוזרים להבין.

    השבמחק
  4. אלופה - כבר אמרתי ?

    השבמחק
  5. דינה13.11.17

    קופסא מקסימה, עיצוב וצבעים עדינים.

    השבמחק
  6. קופסא נפלאה והדרכה נהדרת!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם