קלפי יום הולדת

לפני כשנתיים ירעם איתגר אותי עם הכנה של ספר ברכות ושירים כמתנת יום הולדת לחבר קרוב שלו.
השנה החבר הקרוב שלו הזה חגג 30, ושוב אותגרתי לחפש רעיון מקורי למתנה.

הכנתי חבילת קלפים (אמיתיים, כמו של פוקר).
על כל קלף הדבקתי מילה או משפט ממש קצר שירעם אסף מחברים.
לא ברכה, אלא משהו קצר שבו החברים אומרים לו מה הם אוהבים בו.

את הרעיון קיבלתי משיטוט בפינטרסט, אבל כמובן שנתתי לזה טוויסט משלי, והכנתי גם קופסה תואמת להשלים את המתנה.



הקופסה:




פתוחה והקלפים יושבים בפנים:



הקלפים פרוסים:



ודוגמא למשפטים שיש בפנים:





תובנות:


1. כמו תמיד, עיצובים לגברים יותר קשים לי.

2. אני מאוד אוהבת את הרעיון, וכבר אימצתי אותו למתנה אחרת נשית יותר. תחכו בשבלנות לפוסט של יום ראשון?

3. הדבר שלקח לי הכי הרבה זמן היה להזין את הכל למסמך PPT, להתאים את גודל הריבועים בדיוק לפנים של הקלף וכו'.

4. חשוב מאוד שהברכה תשב בול במרכז הקלף, כשמכל הכיוונים יש מרחק סימטרי. תאמינו לי. מלא פעמים ניסיתי טיפה יותר גדול או טיפה יותר הצידה וכו. זה עבד רק כשבסוף הצלחתי להתאים את זה בול (:

5. בחבילה יש קפלים כחולים וקלפים אדומים. את כל ההתנסויות עשיתי על הכחולים, ואת הפרוייקט האמיתי הכנתי על האדומים. אני מוצאת שזה יצא יותר שמח ואופטימי על האדום.

6. ניסיתי לצפות את הקלף בג'ל מדיום, ואז להדביק את המלבן לבן עם המשפט, ולצפות גם אותו בג'ל מדיום. חשבתי שזה יתן מראה יותר אחיד ואסטתי. אבל זה לא הצליח. כמה שלא ייבשתי הקלף נשאר קצת דביק, ופחות נעים למגע. בסוף פשוט הדבקתי את המלבן עם דו"צ חזק (score tape).

7. את המשפטים הדפסתי על נייר 250 ג' (בלוק ציור של ילדים) שחתכתי לגודל A4.

8. יש פה 30 משפטים, ועוד אחד לשנה הבאה (:

9. לקישוט הקופסה פינצצתי קלף, כדי שהמראה יהיה אחיד ותואם לקלפים שיש בפנים (:


אם מעניין אתכם, אז ביום ראשון אעלה את הגרסה הנשית, עם הגדלים של הכל, כולל הקופסה כדי שתוכלו להכין לבד (:

תגובות

  1. מושית1013.11.17

    רעיון אדיר והביצוע - נהדר!

    השבמחק
  2. מושלם. אוהבת כמה שאת מדוייקת...

    השבמחק
  3. בדיוק שוברת את הראש למתנת יומולדת 50 לגיסתי. הגירסא הנשית תתאים לי בול! (רק קצת מאתגר להכין 51 קלפים/משפטים ;-) )

    השבמחק
  4. דינה14.11.17

    איזה מקסים, אני נוהגת להכין לקרובי דף עם סיבות... וזה ממש רעיון נהדר. מעוצב יפייפה!

    השבמחק
  5. וואו תקשיבי רעיון אדיר וביצוע מושלם! חייבת להכין גם. מחכה בקוצר רוח ליום ראשון!!

    השבמחק
  6. עכשיו מבינה על מה דיברת
    זה מקסים !

    השבמחק
  7. פשווט ומקסים. הפשטות היא בניראות של הביצוע בלבד, כמובן שכלל לא פשוט לדייק ולהגיע לנקיון מרהיב שכזה! מתנה גברית ומבריקה.

    השבמחק
  8. מהמם! מחכה להדרכה בקוצר רוח.

    השבמחק
  9. פשוט מהממם ומושלם.
    נתת לי רעיון ליום הולדת של האמצעי :)
    באמת מהממם. כל הכבוד

    השבמחק
  10. מיכל אמסלם14.11.17

    רעיון וביצוע משובחים!!!

    השבמחק
  11. נפלא! פשוט כייף להיכנס לבלוג שלך!

    השבמחק




  12. מהמם!באת לי בול בזמן!
    האתגר שלי למצוא 45 משפטים לגבר :)
    תודה!

    השבמחק
  13. מיוחד ומהמם. מוכשרת בטרוף!

    השבמחק
  14. אימצתי באהבה את הרעיון המהמם והכנתי לבן ה 18 שלי, עם משפטים מהמשפחה/חברה/חברים קרובים. יצא מקסים! אחלה מזכרת. תודה רבה על הרעיון

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם