חורף בא.... מי רוצה תה....

כל החורף הזה שבא לבקר.... התיישבתי להכין קופסאות תה (:

קופסה ראשונה:








הקופסה יצאה מוצלחת וחזקה, וקרן אהרון התלהבה, אז בערב יצירה עם מיכל, קרן והילה, הכנתי לקרן קופסת תה משלה (:.


קופסה שניה (הקופסה של קרן):









תובנות:
1. קישור להדרכה.
2. אני מאוד אוהבת את הדף הפרחוני בקופסה הראשונה, והאמת שגם את הדף הפרחוני בקופסה השניה (:. 
3. כדי להכין קופסה חסכונית בדפים שמתאימה לסטאק של 6" על 6", צריך לעבוד עם נייר בגודל 11" על "12 (במקום 12" על 12"). הצד של ה- 11" יהיה במקום שבו חורצים ב- 2.5" ומסובבים ב- 180 מעלות וחורצים שוב ב- 2.5". כל השאר בדיוק כמו בהדרכה.
4. הרבה בנות פונות אלי שהן רוצות להכין קופסאות, ואין להן לוח קיפול. אז השבוע מיכל שובל העלתה הדרכה שבה היא עובדת נהדר ללא לוח קיפול! אז אין לכן יותר תרוצים, והנה קישור להדרכה שלה.
5. תודה למיכל שובל שגזרה את שלושת הפרחים לחזית הקופסה שהכנתי לקרן אהרון (הקופסה השניה). אין סיכוי שהייתי גוזרת אותם כל כך מדוייק (:

תגובות

  1. הקופסא השניה כלכך חורפית שזה ממש מתאים!
    והפרחים הגזורים... לא הייתי יודעת אם לא היית אומרת, זה נראה חלק טבעי של הסטאק.
    והכל מקסים כרגיל.

    השבמחק
  2. דינה10.12.17

    ממש מקסים, הקופסא הראשונה תה בריטי לגמרי, מאוד יפה אבל סולידית. הקופסא השנייה יותר ישראלית. בכל מקרה שתיהן יפייפות.

    השבמחק
  3. מקסים!! אני כל הזמן מחפשת פרוייקטים לשימוש בדפים של 6X6. הולכת לנסות...

    השבמחק
  4. איך פיספסתי? הן פשוט מקסימות! אחת אחת ואני רושמתץ לעצמי לקנות עוד שקיות תה ולשבת קצת.. :) <3

    השבמחק
  5. Anat Ronen14.9.23

    תודה על ההדרכה הנהדרת כתמיד יעל 🙏סידרת אותי לחג . שנה טובה ❤️

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם