קופסת תמונות עם מכסה

אני מניחה שכבר הבנתם שאני במצב רוח של קופסאות.

הפעם רציתי קופסה גדולה, עם מכסה, כזאת שתתאים לי לשמירת כל התמונות שאני מפתחת בשביל עבודות היצירה שלי, ועוד לא יצא לי להשתמש בהן.
שלא תהיינה מפוזרות ברחבי חדר היצירה שלי.

הבסיס לקופסה הוא בדיוק כמו בהדרכה שהכנתי לכן פה: הדרכה לקופסה פתוחה.
רק שיניתי את המידות.

המכסה בנוי בדיוק באותה צורה, שוב, עם מידות אחרות.

סה"כ לבסיס של הקופסה השתמשתי בדף אחד, ועוד דף למכסה.
מעבר לזה צריך דפים מדוגמים מעל.

הדרכה לקופסה הנוכחית למטה, וחייבת להגיד שהשנה אני משחררת את עצמי מקניית סלסלה למשלוח מנות לכיתה. הולכת להכין כזאת קופסה. הבסיס מתאים בול. יש מקום לביסלי, במבה וכאלה, כשהם עומדים, ולעטוף בצלופן למעלה (:








במכסה גזרתי והדבקתי מצלמה אחת בדבק תלת מימד, בשביל העניין: 




וככה זה נראה פתוח:







הקיפולים בהתאם להדרכה שלי כאן, רק שהמידות כמו בתמונה הזאת:




תובנות:

1. יצא מהמם!!!

2. חשבתי שאני אסתבך עם המכסה, אבל זה ממש פשוט. תאכלס, בדיוק כמו הקופסה, רק כשהבסיס גדול ב- 1/8 אינטש, והשוליים קטנים יותר. ברגע שמבינים את העיקרון אין בעיה לשנות מידות לפי הצורך.

3. הקופסה בגודל 17 ס"מ על 17 ס"מ. שזה אומר ממש גדול. אני חושבת שזה הכי גדול שאפשר להכין מדף אחד. זה מאפשר לאחסן בפנים תמונות בגודל סטנדרטי (10X15) בלי שום בעיה.

4. אני אוהבת מאוד את הדף העליון עם המצלמה. פחות מתחברת לשאר הצבעוניות שיצאה לי בשאר הקופסה. יצא חורפי, אבל אולי לא מספיק שמח?

תגובות

  1. יצא מהמם!!
    מה הגובה שלה?
    חייבת לבוא להיפגש וגם לשלם ולקחת מגנטים...
    :)

    השבמחק
  2. מקסים ממש!
    תודה על המידות וההדרכה

    השבמחק
  3. יופי של קופסא!! ומתאים בול למשלוחי מנות, ומתי עושים מפגש הכנת קופסאות.....?

    השבמחק
  4. יפה! יפה ! יפה! אוהבת כל מה שאת עושה.. הדפים יפים מאוד בעיני והשילוב ביניהם בכלל..
    תודה רבה על המידות :)

    השבמחק
  5. מושית1012.2.17

    קופסה נהדרת, צבעים יפיפיים ותודה על מידות והתרשים

    השבמחק
  6. קופסא מקסימה ומאוד שימושית, תודה!

    השבמחק
  7. מטריפות הקופסאות שלך

    השבמחק
  8. וואו יעל פשוט מהמם!!!!!!!!!!!!!
    יש לך מידות של הדפים המדוגמים?

    השבמחק
  9. קסוםםםםםם

    השבמחק
  10. מהמם!!! יש מצב שיש לך מידות לדפים המדוגמים?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם